1
Certifikace a elektronické podpisy
Zajištění správy a obnovy certifikátů (PostSignum, kvalifikované tokeny), včetně jejich vazby na systémy pojišťoven a České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ).2
Provoz a správa registrů
Administrace a údržba napojení na centrální registry a systémy veřejné správy – RPP (Registr práv a povinností), správa dat OVM, CAAIS, CzechPOINT, integrace s ČÚZK a dalšími souvisejícími agendami.3
Elektronické doklady a státní portály
Správa a podpora systémů NIA, elektronických dokladů a portálů veřejné správy (např. MSSEU, AIS SFŽP, CAAIS, ISPOP aj.)4
Monitoring, zálohování a zabezpečení dat
Pravidelný dohled nad stavem záloh, kontrola integrity dat, zajištění bezpečnostních aktualizací softwaru i hardwaru5
Správa sítě a periferních zařízení
Komplexní správa lokální sítě, serverové infrastruktury, tiskových zařízení a dalších připojených komponent.6
Aktualizace systémů
Zajištění pravidelných aktualizací operačních systémů a aplikací, včetně plánovaného přechodu všech pracovních stanic na systém Windows 11 v roce 2025.7
Vzdálená a lokální technická podpora
Poskytování vzdálené pomoci prostřednictvím nástroje Iperius a realizace servisních zásahů přímo v místě organizace.8
Garantovaná reakční doba
Zajištění technické podpory s garantovanou dobou odezvy do 24 hodin od nahlášení požadavku.9
Správa a zabezpečení vzdálených přístupů
Nastavení, správa a údržba bezpečných VPN připojení pro vzdálený přístup uživatelů.